Telefonmøde mellem Danmark og Ukraine
At have et globalt udsyn er essensen af Mobilmødet og vores simple telefonmødeservice. Kulturelle forskelle kan ligeledes spille en væsentlig rolle i dit møde, hvilket er grunden til, at vi her præsenterer en dybdegående guide til, hvad du skal være opmærksom på i forbindelse med dit mobilmøde mellem Danmark og Ukraine.
Internationalt telefonmøde mellem Danmark og Ukraine i tre simple trin
Først ringer du til dit lokale indkaldsnummer (for Danmark +45 78 77 22 77 og for Ukraine +380 44 383 4780 *). På dette tidspunkt skal du indtaste en 8-cifret mødekode efter eget valg for at tilslutte dig dit respektive telefonmøde. Vælg hvilke som helst 8 cifre til dit telefonmøde. Det individuelle mobilmøde er derefter automatisk oprettet – så enkelt er det.
Tre råd, der kan gøre dit telefonmøde bedre
1) Benyt dig af små pauser efter du har sagt din pointe
At holde en pause på et par sekunder efter du har sagt din pointe er ikke blot høfligt, men også effektivt, specielt når I ikke kan se hinanden.
2) Snak ikke alt for hurtigt
At tale tydeligt og ikke for hurtigt er essentielt i telefonmøder med deltagere fra forskellige lande, da du med al sandsynlighed vil have deltagere, der taler et andet sprog end deres modersmål.
3) Vis og del online præsentationer og andre dokumenter
At vise en powerpoint-præsentation, et word-dokument eller et andet dokument til deltagere som en del af dit telefonmøde kan være en effektiv måde at gøre ting mere tydelige på – og du kan gøre det lige her med Mobilmødet. Se hvordan. Planlæg det kulturelle aspekt før du starter dit telefonmøde. Hvis du følger disse tre råd, vil dit internationale telefonmøde være mere effektivt og behageligt for alle deltagere. I endnu højere grad er dette vigtigt i internationale telefonmøder, hvor kulturelle forskelle kan skabe mere kompleksitet. For at assistere dig har vi i den følgende sektion lagt fokus på kulturelle forskelle mellem Danmark og Ukraine.
Disse forslag er lavet for at hjælpe dig med at opnå de bedst mulige resultater i dine fremtidige internationale telefonmøder.